Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží

Kupující, je-li zároveň spotřebitelem (zákon 634/1992Sb., §2, odst.1, písm.a), má právo, v souladu se zákonem č.40/1964Sb., § 53, odst.7, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu.

Pro bezproblémové vrácení zboží je nutné dodržet následující podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu, v neporušeném originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
  • Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
  • Ve vrácené zásilce musí být vložen průvodní dopis s informacemi o vrácení zboží, kopii dokladu o koupi (faktura) a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz. 
  • Zboží zpět musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou. Zásilky dobírkou nebudou přijaty.
  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání.

Reklamace

  • Reklamace se řídí dle Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku
  • V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má kupující nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu
  • Pro správné uplatnění reklamace je nutné nejprve nás kontaktovat a dohodnout postup reklamace, kontakt je možný telefonicky, e-mailem nebo písemně
  • V případě zasílání reklamovaného zboží poštou je nutné, aby byl již proveden výše uvedený první kontakt
  • Bez předchozí dohody nebude reklamované zboží přijato k reklamaci, prodávající má právo zásilku odmítnout
  • Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít
  • Kupující může též požadovat slevu z kupní ceny zboží, tuto slevu lze poskytnout v případě, kdy má věc vady, které nebrání, aby sloužila danému účelu
  • V případě uplatnění slevy, bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat
  • K rychlému vyřízení Vaší reklamace si stáhněte a vyplňte reklamační protokol, který přiložíte v zásilce s reklamovaným zbožím. Reklamační protokol ke stažení zde.

UPOZORNÉNÍ spojené se zakoupeným pitbikem/čtyřkolkou!

V případě montáže v neodborném servise, popř. zásah třetí osobou, která nemá odborné znalosti v oblasti montáže tohoto pitbiku/čtyřkolky zaniká nárok na uplatnění reklamace vzniklých škod spojených s neodbornou montáží.

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání